Onze vakantieparken zijn ruim opgezet en alle vakantiehuizen beschikken over een ruime tuin en eigen parkeerplaats, waardoor u, zelfs bij een maximale bezetting, voldoende ruimte heeft om afstand te bewaren. Daarnaast houden we ons aan de geldende veiligheids- en hygiënemaatregelen, op topparken.nl/coronavirus vindt u een overzicht van de maatregelen op onze parken
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp TopParken voucher.
Deze kunt u verzilveren voor een nieuwe vakantie bij TopParken. Meer informatie over de voucher is hier te vinden op onze website.
Meer informatie over de geldigheid van de voucher is hier te vinden op onze website.
Nee, de voucher is persoonsgebonden aan de hoofdboeker van de geannuleerde reservering. Meer informatie over de voucher is hier te vinden op onze website.
In de e-mail met de TopParken voucher staat een vouchercode. Deze code kan ingevuld worden in het bestemde vouchercode-veld bij het maken van een reservering. Meer informatie over het verzilveren van de voucher is hier te vinden op onze website.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp aankomst & vertrek.
De openingstijden van de receptie verschilt per park. Bezoek de website van het desbetreffende vakantiepark voor de actuele openingstijden. Via de button ‘contact’ kunt u de exacte openingstijden van de receptie per vakantiepark vinden.
Inchecken is mogelijk tussen 15:00 uur - 17:00 uur. Indien u eerder of later wenst in te checken, kunt u op de dag van aankomst contact opnemen met de receptie van het vakantiepark.
Uitchecken dient op maandag t/m zaterdag gedaan te worden voor 10:00 uur en op zondag voor 11:00 uur.
Eerder inchecken is doorgaans niet mogelijk. Wij hebben meestal tot 15:00 uur nodig om uw vakantiehuis gereed te maken voor aankomst.
Indien u later wenst in te checken, kunt u contact opnemen met de receptie van het vakantiepark. Onze receptiemedewerker neemt in dat geval telefonisch de incheckprocedure met u door. Let op! Later inchecken is alleen mogelijk als de boeking volledig is betaald.
Indien u eerder of later wenst te vertrekken, kunt u tijdens uw verblijf bij de receptie vragen naar de mogelijkheden.
Het adres van het vakantiepark is te vinden in de aanreismail, op uw factuur en op de website van het desbetreffende vakantiepark.
Ja, extra’s zoals keukentextiel, handdoeken en kinderbedjes zijn bij te boeken via Mijn TopParken.
Mocht u (onverwachts) later dan 17:00 uur aankomen, dan neemt de receptie contact met u op. Onze receptiemedewerker zal u vertellen over de verdere incheckprocedure. Indien de receptie geen contact met u op kan nemen worden de benodigde spullen voor u klaargezet.
Let op! Later inchecken is alleen mogelijk als de boeking volledig is betaald.
Inchecken is mogelijk tussen 15:00 uur - 17:00 uur. Indien u eerder of later wenst in te checken, kunt u contact opnemen met de receptie van het vakantiepark.
Uitchecken dient op maandag t/m zaterdag gedaan te worden voor 10:00 uur en op zondag voor 11:00 uur.
Indien de receptie gesloten is wanneer u wilt uitchecken kunt u de sleutel van de woning in de brievenbus bij de receptie deponeren.
In dit geval kunt u contact opnemen met het noodnummer van het vakantiepark. Dit nummer is te vinden op de deur van de receptie. Daarnaast kunt u ook contact opnemen met de klantenservice via 088 - 500 2424.
U kunt uw reisgezelschap invullen via Mijn TopParken.
We hebben deze informatie nodig voor ons nachtregister; een overzicht van alle gasten die op het vakantiepark verblijven. Tip! Het vooraf invullen van uw reisgezelschap scheelt u tijd bij het inchecken. Dit kan via Mijn TopParken.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp accommodaties.
De inventaris is per woning(type) verschillend en afhankelijk van het aantal personen. Op de website van het desbetreffende vakantiepark is per vakantiewoning een omschrijving te vinden. Hier staan ook de voorzieningen overzichtelijk weergegeven.
De vakantiewoningen beschikken over een digitale televisie met alle, welbekende zenders en extra zenders zoals Film1, Ziggo Sport, Disney Channel. Daarnaast zijn er diverse Duitse kanalen te bekijken.
In de welkomstbrief, die u ontvangt bij aankomst, staan alle belangrijke telefoonnummers verzameld. Deze gegevens zijn ook terug te vinden in de informatiemap die in de vakantiewoning ligt.
Op bijna al onze vakantieparken is draadloos internet geheel gratis, met uitzondering van onderstaande parken.
Op Recreatiepark de Wielerbaan kunt u gebruik maken van verschillende internetpakketten, namelijk: Brons, Zilver, Goud en Familie. De verschillen in de pakketten hebben te maken met het aantal MB’s (snelheid en hoeveelheid van het internet). Tijdens uw verblijf ontvangt u standaard en kosteloos het bronzen pakket. Mocht dit niet voldoende zijn, dan kunt u bij de receptie het pakket, tegen betaling, upgraden.
Ja, elk vakantiehuis of kampeerplaats beschikt over een eigen parkeerplaats geschikt voor één auto, met uitzondering van Resort Veluwe.
Het maximaal aantal personen van uw vakantiewoning kunt u terugzien in uw reserveringsbevestiging en via Mijn TopParken.
De kampeerplaatsen op onze vakantieparken zijn geschikt voor 6 personen. Op Resort Veluwe kunt u een Comfort kampeerplaats boeken welke geschikt is voor 7 personen.
Ja, dat is toegestaan. Wanneer er extra gasten blijven slapen, dient dit wel gemeld te worden bij de receptie zodat we het in het nachtregister kunnen verwerken. Daarbij worden er extra kosten in rekening gebracht voor de parklasten en eventueel voor het bedlinnen.
Ja, in de vakantiewoning mag u gourmetten.
Ja, dat is toegestaan. We bieden daarbij diverse barbeque services aan, klik hier voor meer informatie. Let op! Er is geen barbecue aanwezig bij de vakantiewoningen.
Ja, de wellnessfaciliteiten kunnen onbeperkt gebruikt worden. Wel verzoeken we onze gasten na 23:00 uur de nodige rust en stilte te bewaren op onze vakantieparken.
Het afhalen van maaltijden is mogelijk bij de meeste horecagelegenheden. Vraag naar de mogelijkheden bij de receptie van het desbetreffende park of kijk op www.etenbijtopparken.nl.
Het afhalen van maaltijden is mogelijk bij de meeste horecagelegenheden op onze vakantieparken. Voor meer informatie omtrent de horecagelegenheden op onze parken: www.etenbijtopparken.nl.
Op onze vakantieparken bieden we diverse ontbijtservices aan zoals een ontbijt in het restaurant en onze broodjesservice.
Ontbijt in het restaurant op het vakantiepark
Dit is, op reservering, mogelijk op Recreatiepark het Esmeer in Aalst.
Broodjesservice
Daarnaast wordt er op onderstaande parken broodjesservice aangeboden.
Ja, dat is toegestaan. Dit dient wel gemeld te worden bij de receptie, zodat we het in het nachtregister kunnen verwerken. Daarbij worden er extra kosten in rekening gebracht voor het bedlinnen en de parklasten.
In onze huisdiervriendelijke vakantiewoningen mogen maximaal 2 honden verblijven. De extra kosten bedragen €7,50 per hond, per nacht. Katten zijn niet toegestaan in de woningen.
Op onze kampeerplaatsen zijn maximaal 2 honden toegestaan. De extra kosten bedragen €7,50 per hond, per nacht. Katten zijn niet toegestaan op de kampeerplaatsen.
De bedden zijn bij aankomst opgemaakt, de kosten hiervan zitten bij de reissom inbegrepen. Het is daarom niet nodig/mogelijk om eigen bedlinnen mee te nemen. Handdoeken zijn niet inbegrepen, indien u hier gebruik van wilt maken kunt u ervoor kiezen om een handdoekenpakket bij te boeken. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om uw eigen handdoeken mee te nemen.
Dit verschilt per vakantiewoning. Op de website van het desbetreffende vakantiepark is per vakantiewoning een omschrijving te vinden. Hierin staan ook de kamerindeling en het type bedden vermeld.
Het is mogelijk om de bedden in uw woning gedurende het verblijf te laten verschonen. Hier zitten extra kosten aan verbonden. Hoe hoog de kosten precies zijn kunt u bij de receptie navragen.
Ja, deze kosten zijn bij de reissom inbegrepen. Op de factuur wordt het totaalbedrag overzichtelijk opgesplitst in de diverse kostenposten.
Ja, de bedden zijn bij aankomst opgemaakt zodat u daar geen omkijken naar heeft.
Op onderstaande parken dienen de bedden afgehaald te worden voor vertrek. Vervolgens kan de vakantiewoning door onze schoonmakers klaargemaakt worden voor het volgende verblijf.
Na een verblijf op een van de onderstaande parken hoeven de bedden niet afgehaald te worden.
Dit verschilt per vakantiewoning. Bij het maken van een telefonische boeking kunt u dit aangeven en indien de beschikbaarheid het toelaat, wordt er een vakantiewoning met schuur geboekt tegen een meerprijs van €25,00.
Aan het einde van uw verblijf verzoeken we u om de vakantiewoning netjes en bezemschoon achter te laten en het beddengoed af te halen. Vervolgens kan de vakantiewoning door onze schoonmakers klaargemaakt worden voor het volgende verblijf.
Op Resort Veluwe werkt de douche d.m.v. een douchemunt welke gekocht kan worden bij de receptie. Op Recreatiepark 't Gelloo en Recreatiepark de Wielerbaan is dit niet nodig.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp uw vakantieverblijf.
Mocht u vragen hebben tijdens uw verblijf, dan staan we bij de receptie op het vakantiepark klaar om deze te beantwoorden.
De unieke ligging van al onze vakantieparken zorgt voor een breed assortiment aan activiteiten in de omgeving. Van het bezoeken van musea en dierentuinen, tot het verkennen van Nederlands mooiste natuurparken en gezelligste dorpjes. Wat er precies te doen is in de omgeving van elk vakantiepark, staat vermeld op de website van het desbetreffende park.
Meer informatie is uiteraard ook te verkrijgen bij de receptie op het vakantiepark, waar u ook entreekaarten en andere benodigdheden kunt kopen.
Dit verschilt per vakantiepark, een greep uit de faciliteiten; speelvelden, speeltuinen, zwembaden, bowlingbanen en gamingrooms. Wat er precies te doen is voor uw kinderen, staat vermeld op de website van het desbetreffende park. Door ons animatieteam worden er, in de schoolvakanties, diverse entertainment activiteiten georganiseerd. Informatie hierover is ook te vinden op de website van het desbetreffende park.
Ja, bij de receptie op het vakantiepark kunt u terecht voor de diverse fiets- en wandelroutes in de omgeving.
Ja, op al onze vakantieparken zijn diverse horecagelegenheden te vinden. Wat er precies wordt aangeboden op welk park, staat vermeld op de website van het desbetreffende park.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp huisdieren.
Op onze vakantieparken en in de huisdiervriendelijke vakantiehuizen zijn maximaal 2 honden toegestaan. Ook op de kampeerplaatsen zijn maximaal 2 honden toegestaan. Katten zijn niet toegestaan op onze vakantieparken.
Nee, katten zijn niet toegestaan op onze vakantieparken en in de vakantiehuizen.
Per vakantiehuis of kampeerplaats mogen maximaal 2 honden verblijven.
De kosten bedragen €7,50 per hond, per nacht.
Op het vakantiepark kunt u uw hond overal, aangelijnd uitlaten. Vergeet daarbij alstublieft niet een hondenpoepzakje mee te nemen. Uiteraard kunt u uw hond ook in de omgeving van het park uitlaten.
Op het park moet uw hond aangelijnd zijn.
Ja, via deze link kunt u alle omheinde vakantiehuizen bekijken.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp schoonmaak.
Ja, de eindschoonmaak is inbegrepen in het totaalbedrag.
Nee, dit is niet mogelijk. De eindschoonmaak is een verplichte service/kostenpost.
Nee, uw vakantiehuis wordt gedurende uw verblijf niet schoongemaakt. Indien u dit wel wenst, kunt u dit tijdens uw verblijf aanvragen bij de receptie op het vakantiepark.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp wijzigen en annuleren.
In sommige gevallen is dit mogelijk. Er wordt door de klantenservice per situatie gekeken of zij de wijziging accepteren of niet. Indien uw wijziging wordt geaccepteerd worden hier wel wijzigingskosten voor in rekening gebracht.
Let op! Indien de datum van het verblijf wordt aangepast en daardoor de huursom wijzigt, dan blijft altijd de hoogste huursom van kracht. Is de nieuwe datum duurder, dan wordt deze doorbelast. Is de nieuwe datum goedkoper, dan hanteren wij de eerste huursom.
Dit kunt u doorgeven via onze klantenservice of de receptie op het vakantiepark.
In sommige gevallen is dit mogelijk. Er wordt door de klantenservice per situatie gekeken of zij de wijziging accepteren of niet. Indien uw wijziging wordt geaccepteerd worden hier wel wijzigingskosten voor in rekening gebracht.
In sommige gevallen is dit mogelijk. Er wordt door de klantenservice per situatie gekeken of zij de wijziging accepteren of niet. Indien uw wijziging wordt geaccepteerd worden hier wel wijzigingskosten voor in rekening gebracht.
Ja, de wijzigingskosten bedragen minstens €10,00 per wijziging.
Nee, u krijgt het prijsverschil helaas niet terug als u uw boeking wijzigt.
Ja, dat kan door te bellen of te mailen naar onze klantenservice via 088 - 500 2424 of verhuur@topparken.nl.
Ja, een bevestiging van uw wijzigingen ontvangt u per e-mail.
Dit verloopt via de desbetreffende aanbieder. Bij TopParken kunnen we boekingen van andere aanbieders niet annuleren of wijzigen.
Dit kunt u via de mail of telefoon doorgeven aan onze klantenservice. Zij zullen de boeking voor u annuleren en daarna ontvangt u een annuleringsfactuur.
Zonder annuleringsverzekering óf met annuleringsverzekering en zonder geldige annuleringsreden (zonder dekking) zijn de volgende annuleringsvoorwaarden van toepassing. De door huurder aan TopParken verschuldigde vergoedingen bij annuleringen bedragen:
a. bij annulering vanaf 93 dagen voor aankomst, 15% van het totale huurbedrag;
b. bij annulering vanaf 62 tot 93 dagen voor aankomst, 50% van het totale huurbedrag;
c. bij annulering vanaf 31 tot 62 dagen voor aankomst, 75% van het totale huurbedrag;
d. bij annulering vanaf 1 tot 31 dagen voor aankomst, 90% van het totale huurbedrag;
e. bij annulering op de dag van aankomst of bij een vroegtijdig vertrek, 100% van het totale huurbedrag.
Indien u uw verblijf op een eerder moment hebt omgeboekt en vervolgens wilt annuleren, gelden er aangepaste annuleringsvoorwaarden. Neem voor meer informatie contact op met 088 - 500 2424 of verhuur@topparken.nl.
Kosteloos annuleren is alleen mogelijk als u via onze website heeft geboekt en de annulering binnen 24 uur na boeking schriftelijk of telefonisch aan ons is doorgegeven.
Dit kan tot 7 dagen na het boeken van uw verblijf.
Ja, indien u een annuleringsverzekering bij boekt is deze verzekering geldig voor uw hele reisgezelschap.
De voorwaarden van uw annuleringsverzekering kunt u terugvinden op deze website.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp de website van TopParken.
Een overzicht van al onze vakantieparken is te vinden op onze topparken.nl/vakantieparken.
Klik hier om u aan te melden voor onze nieuwsbrief.
Klik hier om een brochure aan te vragen.
Wanneer u dit bij opmerkingen aangeeft, dan is het mogelijk mits de woning vrij is. Er worden voorkeurskosten in rekening gebracht indien uw voorkeur beschikbaar is. Binnen de types vallen verschillende uitingen woningen. Alle verschillende uiterlijken worden in het aanbod in de foto’s afgebeeld. Per uitstraling zijn natuurlijk meerdere nummers.
Dit kan gemaild worden naar marketing@topparken.nl. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen willen wij u vragen om ons hierbij te voorzien van linkjes en printscreens.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp het boeken van een vakantie.
Op de pagina topparken.nl/reserveren is het vakantieaanbod te vinden. Door het selecteren van een periode en, indien gewenst, verschillende filters wordt het beschikbare aanbod getoond. Vervolgens kan een verblijf geboekt worden door de stappen te doorlopen en uiteindelijk te bevestigen.
Ja, dat kan via +31 (0)88 500 2424.
De boeking is definitief wanneer de reserveringsbevestiging is verstuurd. De reserveringsbevestiging ontvangt u per e-mail.
De minimum leeftijd voor het boeken van een vakantie bij TopParken is 18 jaar.
Verplichte kosten die bij een verblijf in rekening worden gebracht zijn; milieuheffing, eindschoonmaak, bedlinnen (incl. opgemaakte bedden), toeristenbelasting en reserveringskosten.
Een voorkeur kan aangegeven worden in het opmerkingenveld bij het maken van een boeking. Wanneer deze woning beschikbaar is, dan kan deze geboekt worden. Het boeken van een voorkeur is dus alleen mogelijk wanneer de woning van uw voorkeur beschikbaar is. Om zeker te zijn van een voorkeursboeking, kunt u uw reservering maken door te bellen naar +31 (0)88 500 2424 of een mail met uw voorkeur(en) te sturen. Voor een voorkeursboeking wordt € 25 in rekening gebracht.
Ja, dat kan. Wilt u zeker zijn van een huisdiervrij vakantiehuis, dan kunt u een voorkeursboeking maken d.m.v. een telefonische reservering. Hiervoor kunt u contact opnemen via +31 (0)88 500 2424. Voor een voorkeursboeking wordt € 25,00 in rekening gebracht.
Ja, op vier van onze vakantieparken hebben wij speciaal aangepaste vakantiewoningen. In Gelderland op Résidence Lichtenvoorde, Landgoed de Scheleberg en Recreatiepark het Esmeer en in Noord-Holland op Recreatiepark de Woudhoeve. Op deze pagina vindt u het aanbod van onze mindervalide vakantiewoningen.
De woningen verschillen in afmeting, interieur, voorzieningen en prijsklassen. Het type vakantiewoning basic het minst uitgebreid en het type deluxe vakantiewoning het meest luxe/uitgebreid.
Chalet basic / Mobile home:
Heeft geen vaatwasser, geen combimagnetron (dus alleen magnetron) en alleen filterkoffie apparaat. Soms wel uitzondering, maar het kan zijn dat een woning bijv. wel een koffiezetapparaat (cups) heeft, maar geen vaatwasser. Hierdoor blijft een woning basic.
Comfort:
Heeft een vaatwasser, combimagnetron, filter- en koffiezetapparaat (cups).
Deluxe:
Gelijk aan comfort, iets groter, luxere uitstraling/ afwerking. Faciliteiten zijn dus exact hetzelfde.
Villa's:
Hebben meerdere verdiepingen, dus groter (vaak ook voor meerdere personen) Faciliteiten zijn hetzelfde als deluxe.
Op al onze vakantieparken zijn alleen honden toegestaan. Honden zijn alleen toegestaan in de huisdiervriendelijke woningen met een maximaal aantal honden van twee per woning. Indien u een hond meebrengt bent u verplicht deze bij het maken van uw boeking aan te geven in het reisgezelschap.
Met de omboekgarantie kan een vakantie kosteloos omgeboekt worden tot 28 dagen voor aankomst. Meer informatie over de omboekgarantie is hier te vinden op onze website.
Ja, dat is mogelijk. Door te bellen naar +31 (0)88 - 500 2424 kunt u meerdere vakantiehuizen tegelijk boeken. Onze medewerkers helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes en uiteraard het maken van de reservering.
Ja, bij het maken een telefonische reservering is het mogelijk om een optie te nemen voor een vakantiewoning. Door te contact op te nemen via +31 (0)88 - 500 2424, of per mail kunt u uw opties en voorkeuren doorgeven. Het boeken van een woning met voorkeuren is alleen mogelijk wanneer de woning vrij is.
Een optie is niet mogelijk, wanneer er nog beperkte beschikbaarheid is of kort voor aankomst. Na het plaatsen van een optie, ontvangt u de bevestiging van de optie. Indien u gebruik wilt maken van de optie, kunt u de aanbetaling voldoen en zodra wij de betaling ontvangen hebben, wordt de bevestiging van de reservering gestuurd. In deze optie bevestiging staat ook een link, indien u geen gebruik wilt maken van de optie. Indien u niet betaald heeft en de optie datum verstrijkt, wordt de optie geannuleerd.
Direct na het maken van de reservering ontvangt u een reserveringsbevestiging per mail. Wanneer er in de reserveringsbevestiging iets niet klopt, kunt u contact opnemen via verhuur@topparken.nl of +31 (0)88 - 500 2424. Wij zullen uw aanpassing doorvoeren en een nieuwe reserveringsbevestiging toesturen.
Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op via +31 (0)88-500 2424.
Ja, dat kan. Voor het huren van een vakantiehuis voor langere periode kunt u contact opnemen via +31 (0)88 - 500 2424 of u kunt een e-mail sturen naar verhuur@topparken.nl.
Voor meer informatie over het huren van een vakantiehuis voor langere tijd kunt u terecht op onze website.
Voor algemene vragen over uw verblijf kunt u contact opnemen met onze klantenservice via verhuur@topparken.nl. Voor specifieke vragen over uw reservering dient u contact op te nemen met de aanbieder waar u geboekt heeft.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp TopParken als organisatie.
De eigenaar van TopParken is de familie Bergervoet. De familie heeft in 2004 TopParken opgericht.
Janus Bergervoet is de oprichter en eigenaar van TopParken.
TopParken is een middelgroot familiebedrijf met 17 vakantieparken in Nederland. Het bedrijf is in 2004 opgericht als projectontwikkelaar. TopParken focust zich op kwalitatief hoogwaardige vakantieparken en -woningen. Het familiegevoel staat hierin centraal. Met veel ervaring, kennis en passie is de organisatie uitgegroeid tot een specialist in de exploitatie van vakantieparken en de verkoop- en verhuur van vakantiewoningen.
Ja, TopParken is een betrouwbare vakantieaanbieder. De organisatie staat voor service en kwaliteit, wat is terug te zien in ruim 4.000 beoordelingen van gasten. Daarbij is TopParken in 2021 door de Consumentenbond uitgeroepen tot een van de meeste transparante vakantie aanbieders van Nederland.
TopParken is in 2004 opgericht door de familie Bergervoet.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp vakantieparken.
Op bijna al onze vakantieparken (en daarbij vakantiehuizen) is draadloos internet geheel gratis, met uitzondering van onderstaande parken.
Op Recreatiepark de Wielerbaan en Recreatiepark het Esmeer kunt u gebruik maken van verschillende internetpakketten, namelijk: Brons, Zilver, Goud en Familie. De verschillen in de pakketten hebben te maken met het aantal MB’s (snelheid en hoeveelheid van het internet). Tijdens uw verblijf ontvangt u standaard en kosteloos het bronzen pakket. Mocht dit niet voldoende zijn, dan kunt u bij de receptie het pakket, tegen betaling, upgraden.
Op de parkpagina vindt u achter de button ‘Plattegrond’ de plattegrond van het park. Op de plattegrond kunt u zien waar alle faciliteiten en vakantiewoningen zich bevinden. U kunt ook kijken op topparken.nl/plattegronden.
De vakantieparken van TopParken liggen verspreid door Nederland in 5 provincies;
Met 12 locaties verspreid over Nederland is er altijd een vakantiepark die bij uw past.
Op Recreatiepark ‘t Gelloo, Recreatiepark de Wielerbaan en Resort Veluwe kunt u kamperen. Het is ook mogelijk om een seizoensplaats te houden en het hele seizoen te genieten van de natuur.
Ja, dat is toegestaan. We bieden daarbij diverse barbeque services aan, klik hier voor meer informatie.
Op de parkpagina van het betreffende vakantiepark onder de button ‘contact’ vindt u de contactgegevens van het park. Onze recepties staan gedurende de openingstijden voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Ja, met de slagboomcode die u ontvangt bij het inchecken kunt u ten alle tijden het vakantiepark op- en afrijden.
Het afhalen van maaltijden is mogelijk bij de meeste horecagelegenheden op onze vakantieparken. Voor meer informatie omtrent de horecagelegenheden op onze parken: www.etenbijtopparken.nl.
Ja, de receptie kan een taxi regelen voor u. Of u kunt ervoor kiezen dit zelf te doen. Informatie over lokale taxibedrijven vindt u in de informatiemap in uw vakantiewoning.
In de informatiemap in uw vakantiewoning staan diverse activiteiten in de omgeving vermeld. Ook bij de receptie kunnen ze u voorzien van informatie over wat er te zien en doen is in de omgeving.
Een overzicht van al onze vuurwerkvrije vakantieparken is hier terug te vinden op onze website.
Ja, alle parken beschikken over een AED. De AED bevindt zich aan de zijkant van de receptie. Op de plattegrond van het park staat aangegeven waar deze zich precies bevindt.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp faciliteiten.
Het aanbod in faciliteiten verschilt per park. Binnen- en buitenzwembaden, speeltuinen, restaurant, tennisbaan etc. Kijk voor de faciliteiten per park op de parkpagina onder ‘faciliteiten’.
Wanneer u niet op het vakantiepark overnacht mag u gebruik maken van de horeca, maar niet van het zwembad en overige faciliteiten deze zijn uitsluitend bedoeld voor onze gasten.
Ja, u mag als gast van TopParken gedurende uw verblijf onbeperkt gebruikmaken van de faciliteiten op al onze vakantieparken.
Let op! In verband met een beperkte capaciteit is het zwembad van Recreatiepark 't Gelloo tijdens vakantieperiodes alleen toegankelijk voor gasten van het park.
Ja, op al onze vakantieparken is een fietsenstalling aanwezig. Waar de fietsenstalling zich bevindt kunt u vinden op de plattegrond van het park.
Ja, op onderstaande parken zijn oplaadpunten voor elektrische fietsen. U kunt uw elektrische fiets uiteraard ook opladen bij uw woning.
Ja, verschillende vakantieparken beschikken over oplaadpalen voor uw elektrische auto. Deze palen bevinden zich op de algemene parkeerplaats. Omdat het aanbod aan oplaadpalen niet oneindig is willen we u vragen wanneer uw auto volledig is opgeladen deze weer bij uw woning te parkeren.
Ja, het is op al onze vakantieparken mogelijk een fiets te huren. U kunt fietsen bijboeken in Mijn TopParken of u kunt tijdens uw verblijf bij de receptie fietsen huren.
Reserveren is niet verplicht, maar om zeker te zijn vak een plek is reserveren wel aangeraden. In het hoogseizoen kan het erg druk zijn bij de horeca, dan kan reserveren handig zijn om teleurstelling te voorkomen.
Ja, dat kan. Bekijk de parkpagina voor de afhaal mogelijkheden van de horeca of vraag de receptie naar de mogelijkheden.
Op dit moment is het alleen mogelijk op Résidence Valkenburg om eten te laten bezorgen. Bij onze andere vakantieparken is het mogelijk om gedurende uw verblijf maaltijden af te halen.
Op onderstaande vakantieparken is het mogelijk om een ontbijt te reserveren in het restaurant.
Daarnaast beschikken onderstaande parken over een broodjesservice het gehele jaar of in het hoogseizoen.
Op onderstaande parken is het mogelijk om gebruik te maken van de wasserette.
Onze vakantieparken beschikken niet over een supermarkt of winkel. Onze vakantieparken beschikken wel over een 24-uur service automaat waarin alle hoogstnodige producten te verkrijgen zijn. Bij de automaat is het mogelijk om met uw betaalpas te betalen of met muntgeld.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp betalingen.
De betaalmogelijkheden zijn onderaan deze pagina te vinden in de blauwe balk.
Dit is te vinden in Mijn TopParken. Hier kunt u direct uw betaling voltooien. De betaaltermijn staan hier ook aangegeven.
Ja, er moet altijd een aanbetaling worden gedaan. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om het totaalbedrag gelijk in één keer te betalen. Het is niet mogelijk om het gehele bedrag bij aankomst te betalen
Nee, het betalen van de volledige boeking bij aankomst is niet mogelijk.
Ja, 30% van het factuurbedrag dient direct betaald te worden. De overige 70% dient uiterlijk zes weken voor aankomst voldaan te zijn. Wanneer de boeking gemaakt wordt en de aankomst is binnen zes weken, dan dient het volledige bedrag gelijk voldaan te worden. De betaaltermijnen staan ook aangegeven na het bevestigen van de reservering en in Mijn TopParken.
In de reserveringsbevestiging en op de factuur staat een betaallink, via deze link kan de betaling voldaan worden.
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via +31(0)88 500 2424. Uiteraard kunt u het te betalen bedrag ook handmatig overmaken. U vindt het IBAN nummer op de factuur.
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via +31(0)88 500 2424.
Ja, het is mogelijk om met Visa, Mastercard en American Express te betalen. Daarnaast kunt u uiteraard met uw pinpas of contant betalen.
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via +31(0)88 500 2424. Zij kunnen u vertellen hoe dit opgelost kan worden.
Er kan een borg gevraagd worden. De hoogte hiervan verschilt per park en per accommodatie.
De borg is bedoeld om ervoor te zorgen dat de huurder verantwoordelijk omgaat met de gehuurde woning en de bijbehorende inventaris. Wanneer u op de juiste manier omgaat met de gehuurde woning krijgt u uw borg terug.
U heeft u borg niet terug gekregen omdat u waarschijnlijk iets vernield heeft aan de gehuurde woning. Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +31(0)88 500 2424.
Ja, nadat de betaling is voldaan ontvangt u een betalingsbevestiging. In Mijn TopParken kunt u ook altijd de status van uw reservering inzien en eventuele aanpassingen in uw reservering doen.
Wanneer u direct bij TopParken boekt heeft u alle kosten betaald voor aankomst. Indien u via een andere aanbieder uw boeking heeft gemaakt kan het zijn dat u bij aankomst op het vakantiepark nog bijkomende kosten dient te betalen. Dit wordt vermeld bij de andere aanbieder, let hier goed op.
Ja, deze kosten zijn bij de reissom inbegrepen. Op de factuur wordt het totaalbedrag opgesplitst in de diverse kostenposten. De factuur van uw reservering kunt u terugvinden in Mijn TopParken.
Nee, hand- en keukendoeken kunnen bijgeboekt worden en zitten niet bij de reissom inbegrepen. U kunt er uiteraard ook voor kiezen zelf uw hand- en keukendoeken mee te nemen.
Dat zijn kosten die in rekening worden gebracht bij het aangeven van een voorkeur. Hierbij kan gedacht worden aan de voorkeur voor een huisdiervriendelijke vakantiewoning of voor een specifieke woning op het vakantiepark. De voorkeurskosten bedragen € 25,00.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp klachten.
Dit kan via het klachtenformulier op onze website of door contact op te nemen met onze klantenservice via +31(0)88 500 2424. Uw klacht zal door de klantenservice in behandeling worden genomen.
Indien u een klacht heeft omtrent uw verblijf bij TopParken, kunt u deze kenbaar maken via het klachtenformulier op onze website. Heeft u een klacht omtrent het boekingsproces of de communicatie vanuit deze aanbieder, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met de desbetreffende klantenservice.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp Mijn TopParken.
Mijn TopParken is een persoonlijk TopParken account om:
Via Mijn TopParken kunt u:
Door in te loggen zorgen we ervoor dat de reserveringen en overige informatie alleen zijn in te zien door de hoofdboeker. De gegevens worden zo beschermd.
Via de website kunt u een toegangslink aanvragen. Vervolgens ontvangt u per mail de toegangslink en kunt u in Mijn TopParken.
Mocht inloggen niet lukken, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +31(0)88 500 2424. Zij helpen u graag het probleem op te lossen.
Nee, deze vervalt niet. In Mijn TopParken zijn alle boekingen op elk gewenst moment terug te vinden. Dit zijn dus boekingen voor een verblijf dat nog moet komen, dat al is geweest en eventuele geannuleerde boekingen.
Dat kan via Mijn TopParken.
Dat kan via Mijn TopParken.
We hebben deze informatie nodig voor ons nachtregister; een overzicht van alle gasten die op het vakantiepark verblijven. Tip! Het vooraf invullen van uw reisgezelschap scheelt u tijd bij het inchecken. Dit kan via Mijn TopParken.
Ja, dit kan via Mijn TopParken.
Nee, alleen boekingen die zijn gemaakt via TopParken zijn te vinden in Mijn TopParken.
Uw gegevens worden gebruikt om het incheckproces te versnellen en zijn nodig voor het nachtregister.
Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen met betrekking tot het onderwerp TopParken Business.
Met TopParken Business bieden we zakelijke oplossingen door de rust en ruimte op onze vakantieparken, te combineren met onze diensten, accommodaties en faciliteiten.
Het volledige aanbod van TopParken Business is onder te verdelen in zakelijke verblijven, workations en meetings, vergaderingen en events. Meer informatie over het aanbod is hier te vinden op onze website.
De mogelijkheden zijn erg divers en lopen uiteen van het thuiswerken op een van onze vakantieparken tot een volledig verzorgd verblijf met een organisatie, (sport)vereniging of zorginstelling. Om volledig aan te sluiten bij de wensen en behoeften van de klant, bieden we daarbij op maat gemaakte pakketten aan. Het complete overzicht van de mogelijkheden is hier te vinden op de website.
Thuiswerken vraagt om aanpassingsvermogen, zowel praktisch als mentaal en fysiek. Door het gebrek aan ruimte, rust en afwisseling kan thuiswerken voor u of uw medewerkers een uitdaging zijn. Onze vakantiewoningen bieden hierin de perfecte oplossing. Meer informatie over thuiswerken bij TopParken is hier te vinden op onze website.
De diensten van TopParken Business worden aangeboden op alle vakantieparken van TopParken. Meer informatie over de locaties is hier te vinden op onze website.
TopParken Business biedt uitstekende standaard faciliteiten aan zoals snel draadloos internet, onbeperkt Douwe Egberts koffie en Pickwick thee, een parkeerplaats bij elke woning en diverse parkfaciliteiten. Meer informatie over de faciliteiten is hier te vinden op onze website.
Ontvang, net als 50.000 anderen, inspiratie over de mooiste omgevingen, fijnste weekenden weg en de beste prijzen. Daarnaast ontvangt u € 10 korting op uw volgende verblijf ⤵
Reserveringssysteem door Booking Experts