Binnen TopParken werken we graag transparant. Zo tonen we eerlijke prijzen, wat onlangs nog is gebleken uit een onderzoek van de Consumentenbond, en bieden we graag inzicht in ons reviewbeleid.

Alleen échte reviews
Na een verblijf ontvangen vakantiegasten een verzoek voor het invullen van een vragenlijst via ons review-systeem. Dit zorgt ervoor dat alle reviews daadwerkelijk van gasten zijn. 

In de vragenlijst kunnen vakantiegasten, onder andere, een cijfer van 1-10 geven voor hun algehele ervaring bij TopParken en antwoord geven op de vraag ‘Was er iets waar u echt blij van werd of wat u positief verraste?’. De resultaten worden vervolgens als reviews* getoond op onze website.

 

Gemiddelde cijfers
De gemiddelde score wordt berekend aan de hand van alle getoonde reviews. Op alle ingevulde vragenlijsten wordt door onze klantenservice gereageerd.

Van nieuw naar oud
Reviews worden van nieuw naar oud weergegeven en het gemiddelde cijfer wordt uitgelicht op onze (park)website. Als er gebruikt wordt gemaakt van betaalde/gesponsorde reviews, dan staat dit vermeld bij de desbetreffende review. Positieve reviews worden uitgelicht op onze (park-)pagina’s.

* Reviews waarvoor één (of meerdere) van onderstaande punten geldt, worden niet geplaatst.

  • Het betreft spam.
  • Er wordt gebruikgemaakt van grof taalgebruik.
  • Het is geschreven in een andere taal dan Nederlands, Engels of Duits.
  • Er wordt misbruik gemaakt van het systeem.
  • Er wordt gesproken over een ander vakantiepark dan van TopParken.
  • Er staat privacygevoelige informatie in.
  • Mocht er een vraag/opmerking in de review staan, waarop reactie wordt verwacht dan wordt dit ook rechtstreeks opgepakt. Het is op dit moment niet mogelijk om een zichtbare reactie achter te laten.

Om misbruik te voorkomen en bovenstaande te controleren, kan het enige tijd duren voordat een review online zichtbaar is.