TopParken
TopParken voucher

TopParken voucher - Verzilveren & veelgestelde vragen

Heeft u een vakantie geboekt bij TopParken en kan deze niet doorgaan vanwege het coronavirus? Boek uw vakantie om, zodat u op een later moment alsnog van een welverdiende vakantie kunt genieten. Neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)88-500 2424 of stuur een e-mail naar verhuur@topparken.nl. Wij staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.

Weet u nog niet naar welke datum u uw vakantie wilt omboeken? Dan ontvangt u een TopParken voucher, zodat u later van een welverdiende vakantie kunt genieten. Deze voucher heeft de waarde van de reeds door u betaalde reissom en kan gebruikt worden om een nieuwe vakantie te boeken, wanneer het u uitkomt.

Heeft u vragen over het omboeken van uw vakantie? Of vragen over de voucher? Lees dan de volgende veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen over de TopParken voucher

Heeft u vragen over het inleveren, de voorwaarden en de mogelijkheden van de TopParken voucher of heeft u vragen over de getroffen maatregelen op onze vakantieparken? Lees dan onderstaande veelgestelde vragen.

Welke maatregelen neemt TopParken om de verspreiding te voorkomen?

Tot wanneer kan ik de voucher inleveren?

Voor welke periode kan ik de voucher gebruiken?

Hoe ontvang ik de voucher?

Moet ik het hele bedrag op de voucher in één keer besteden?

Welke waarde heeft de voucher?

Wanneer heb ik recht op een voucher?

Ik heb geen e-mailadres, hoe krijg ik de voucher?

Wat zijn de voordelen van een voucher?

Kan ik de voucher overdragen aan iemand anders?

Ik heb nog geen voucher ontvangen, wat nu?

Wat gebeurt er als mijn nieuwe verblijf duurder is dan het tegoed op mijn voucher?

Kan ik de voucher ook inwisselen voor geld?

Het toevoegen van de voucher via de website werkt niet, wat moet ik doen?

Kan ik met de voucher ook een boeking maken op een ander vakantiepark van TopParken?

Ik heb niet rechtstreeks geboekt bij TopParken, wat nu?

Staat uw vraag er niet tussen?

De voucher verzilveren

Heeft u van ons een e-mail gekregen met hierin de TopParken voucher en wilt u deze inwisselen? Hieronder ziet u een korte uitleg hoe dat werkt.

  1. Kopieer de vouchercode die in uw e-mail staat.
  2. Ga naar onze website www.topparken.nl/reserveren.
  3. Kies het vakantiepark waar u eerder heeft geboekt, het gewenste vakantiehuis en de gewenste verblijfsperiode en ga naar de volgende stap.
  4. Er verschijnt een veld waar u de voucher code kunt invullen.
  5. Plak hier uw voucher code.
  6. Het tegoed van de voucher wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag (middels het i'tje kunt u het eventuele resterende tegoed op uw voucher bekijken).
  7. Ga verder en rond uw boeking af.
  8. Na het bevestigen van uw boeking, is uw code verzilverd. 

Voucher voorwaarden

  • De voucher dient voor 01-01-2023 verzilverd te worden.
  • De voucher kan gebruikt worden voor verblijven met een uiterste aankomstdatum t/m 01-07-2023.
  • De nieuwe reservering is op basis van beschikbaarheid.
  • Wanneer de nieuwe reservering duurder is dan het tegoed op uw voucher staat dient u het resterende bedrag bij te betalen.
  • Wanneer de nieuwe reservering goedkoper is dan tegoed op uw voucher, blijft het overgebleven bedrag op uw voucher actief tot de bovengenoemde geldigheidsduur.
  • Bij het mogelijk annuleren van uw nieuwe reservering, zullen wij een eventueel resterende tegoed dat betaald was met een voucher opnieuw toewijzen via een voucher.
  • De voucher is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor geld.

Afwijkende voorwaarden zijn van toepassingen indien een park op last van de overheid gesloten is. Voor deze vouchers geldt dat het in overleg mogelijk is om het tegoed van uw voucher aan het einde van de geldigheidsduur uit te laten betalen. Neem voor meer informatie hierover contact op met onze klantenservice.