Heeft u een vakantie geboekt bij TopParken en kan deze niet doorgaan vanwege het coronavirus? Boek uw vakantie om, zodat u op een later moment alsnog van een welverdiende vakantie kunt genieten. Neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)88-500 2424 of stuur een e-mail naar verhuur@topparken.nl. Wij staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.

Weet u nog niet naar welke datum u uw vakantie wilt omboeken? Dan ontvangt u een TopParken voucher, zodat u later van een welverdiende vakantie kunt genieten. Deze voucher heeft de waarde van de reeds door u betaalde reissom en kan gebruikt worden om een nieuwe vakantie te boeken, wanneer het u uitkomt.

Heeft u vragen over het omboeken van uw vakantie? Of vragen over de voucher? Lees dan de volgende veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen over de TopParken voucher

Heeft u vragen over het inleveren, de voorwaarden en de mogelijkheden van de TopParken voucher of heeft u vragen over de getroffen maatregelen op onze vakantieparken? Lees dan onderstaande veelgestelde vragen.

Welke maatregelen neemt TopParken om de verspreiding te voorkomen?

Naar aanleiding van de gestelde maatregelen door de overheid en vanuit eigen overwegingen ten behoeve van de hygiëne, veiligheid en de gezondheid op onze parken heeft TopParken vergaande veiligheids- en hygiëne maatregelen getroffen op haar vakantieparken. Lees hier de getroffen maatregelen

Tot wanneer kan ik de voucher inleveren?

De voucher kunt u tot 01-04-2021 verzilveren en is geldig voor een verblijf in 2020 of 2021.

Voor welke periode kan ik de voucher gebruiken?

De voucher kan gebruikt worden voor verblijven met een uiterste aankomstdatum t/m 31-12-2021.

Hoe ontvang ik de voucher?

De voucher ontvangt u per e-mail. Controleer ook uw spam-box. Heeft u de voucher niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)88 500 2424.

Moet ik het hele bedrag op de voucher in één keer besteden?

Nee, u hoeft niet het hele bedrag in één keer te besteden. Wanneer de nieuwe reservering goedkoper is dan tegoed op uw voucher, blijft het overgebleven bedrag op uw voucher actief met een geldigheidsduur tot 01-04-2021.

Welke waarde heeft de voucher?

De voucher heeft de waarde van het reeds betaalde bedrag van uw oorspronkelijke reservering.

Wanneer heb ik recht op een voucher?

Wanneer u een verblijf heeft geboekt met omboekgarantie en u, ondanks de door ons getroffen maatregelen, liever niet wenst te komen, dan heeft u recht op een voucher. 

Ik heb geen e-mailadres, hoe krijg ik de voucher?

Indien u geen e-mailadres heeft, ontvangt u de voucher per post. Wij gebruiken hiervoor het bij ons bekende adres.

Wat zijn de voordelen van een voucher?

  • U bent uw geld niet kwijt.
  • U heeft tot 01-04-2021 om een nieuwe vakantie te boeken in een voor u gewenste periode.
  • U kunt zelf een nieuwe boeking maken op onze website.
  • U kunt boeken op het moment dat het u uitkomt.
  • U heeft opnieuw keuze voor een verblijf in 2020 of 2021.
  • U kunt, op basis van beschikbaarheid, boeken op een vakantiepark naar keuze. U kunt hiervoor een aanvraag doen via dit formulier.

Kan ik de voucher overdragen aan iemand anders?

De voucher is gebonden aan de hoofdboeker, deze is dus niet overdraagbaar.

Ik heb nog geen voucher ontvangen, wat nu?

Ons systeem stuurt u automatisch een e-mail met daarin de vouchercode (controleer ook uw spam-box). Heeft u deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)88 500 2424.

Wat gebeurt er als mijn nieuwe verblijf duurder is dan het tegoed op mijn voucher?

Indien uw nieuwe verblijf duurder is dan de waarde van de voucher, dan dient u het resterende bedrag bij te betalen.

Kan ik de voucher ook inwisselen voor geld?

Nee, de voucher is niet inwisselbaar voor geld.

Het toevoegen van de voucher via de website werkt niet, wat moet ik doen?

Indien de vouchercode niet werkt, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)88 500 2424.

Kan ik met de voucher ook een boeking maken op een ander vakantiepark van TopParken?

Ja, u kunt met de voucher een boeking maken op een vakantiepark naar keuze.

Ik heb niet rechtstreeks geboekt bij TopParken, wat nu?

Wanneer u niet rechtstreeks geboekt heeft bij TopParken dan dient u contact op te nemen met de organisatie waar u uw boeking heeft gemaakt.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via +31 (0)88 - 500 2424 of per e-mail via verhuur@topparken.nl.

De voucher verzilveren

Heeft u van ons een e-mail gekregen met hierin de TopParken voucher en wilt u deze inwisselen? Hieronder ziet u een korte uitleg hoe dat werkt.

  1. Kopieer de vouchercode die in uw e-mail staat.
  2. Ga naar onze website www.topparken.nl/reserveren.
  3. Kies het vakantiepark waar u eerder heeft geboekt, het gewenste vakantiehuis en de gewenste verblijfsperiode en ga naar de volgende stap.
  4. Er verschijnt een veld waar u de voucher code kunt invullen.
  5. Plak hier uw voucher code.
  6. Het tegoed van de voucher wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag (middels het i'tje kunt u het eventuele resterende tegoed op uw voucher bekijken).
  7. Ga verder en rond uw boeking af.
  8. Na het bevestigen van uw boeking, is uw code verzilverd. 
 

Voucher voorwaarden

  • De voucher dient voor 31-12-2020 verzilverd te worden.
  • De voucher kan gebruikt worden voor verblijven met een uiterste aankomstdatum t/m 31-12-2021.
  • De nieuwe reservering is op basis van beschikbaarheid.
  • Wanneer de nieuwe reservering duurder is dan het tegoed op uw voucher staat dient u het resterende bedrag bij te betalen.
  • Wanneer de nieuwe reservering goedkoper is dan tegoed op uw voucher, blijft het overgebleven bedrag op uw voucher actief tot de bovengenoemde geldigheidsduur.
  • Bij het mogelijk annuleren van uw nieuwe reservering, zullen wij een eventueel resterende tegoed dat betaald was met een voucher opnieuw toewijzen via een voucher.
  • De voucher is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor geld.

Afwijkende voorwaarden kunnen van toepassingen zijn indien een park op last van de overheid gesloten is. Neem voor meer informatie hierover contact op met onze klantenservice.